De Heeren over de Heeren

Stay connected voor de nieuwste tips, tricks en succesverhalen

Werken met de wijsheid van de terugblik: Mediahuis Noord gaat gebruik maken van Message Archiving  

- Lisa

Werken met de wijsheid van de terugblik: Mediahuis Noord gaat gebruik maken van Message Archiving  

Mediahuis Noord gaat gebruik maken van Message Archiving om meer overzicht te creëren voor de klant en hun klantenservice afdeling. Deze gloednieuwe feature binnen Marigold Engage zal door Mediahuis worden ingezet om verstuurde mails over abonnementen op te slaan en inzichtelijk te maken binnen de klantomgeving.  Message Archiving werd in…

DHVVP en Kinepolis winnen Multi-Channel Magician Award 2023 

- Lisa

DHVVP en Kinepolis winnen Multi-Channel Magician Award 2023 

 De Heeren van Veertig Plus wint samen met Kinepolis de Multi-Channel Magician Award tijdens de Marigold Buzz 2023. De Award werd uitgereikt aan de Movie Magic Birthday for Kids case, waarvoor DHVVP het achterliggende proces technisch onder handen heeft genomen en heeft geautomatiseerd.   De genomineerden voor de Multi-Channel Magician…

DHVVP en Sunweb finalist WOW Award 2023 

- Lisa

DHVVP en Sunweb finalist WOW Award 2023 

De Heeren van Veertig Plus en Sunweb Group verkregen als finalist van de WOW Award een honarable mention tijdens de Marigold Buzz 2023.   De jury nomineerde de Consideration Campagne van Sunweb, naast andere indrukwekkende cases, omdat het hen simpel gezegd de adem benam en hen het “wow” gevoel gaf.

DHVVP is Sponsor en Event Partner van Marigold Buzz 2023

- Lisa

DHVVP is Sponsor en Event Partner van Marigold Buzz 2023

De Heeren van Veertig Plus is met trots sponsor en event partner van de Marigold Buzz 2023. Deze jaarlijkse conferentie staat in het teken van het opdoen van nieuwe inzichten, netwerken met vakgenoten, prijsuitreikingen en presentaties van deskundige sprekers. Als dedicated Marigold partner draagt DHVVP graag bij aan deze inspirerende…

DHVVP is Gouden Sponsor van de DDMA Email Marketing Automation Summit

- Lisa

DHVVP is Gouden Sponsor van de DDMA Email Marketing Automation Summit

De Heeren van Veertig Plus is één van de nieuwe gouden sponsoren van de DDMA Email Marketing Automation Summit 2023. DHVVP gelooft dat de continue ontwikkeling van de marketeer enorm belangrijk is in de snel veranderende wereld van marketing automation. De EMAS is een informatief evenement wat bijdraagt aan deze…

4 ideeën voor een verrassende Koningsdag Campagne

- Lisa

4 ideeën voor een verrassende Koningsdag Campagne

Netherlands Flag Ruffled Beautifully Waving Macro Close-Up Shot Naast dat Koningsdag een dag vol feest, gezelligheid en een overdoses aan oranje tompoezen is, kan het ook een mooie dag zijn voor jou als marketeer. Koningsdag is de gelegenheid om eens op een andere manier met jouw doelgroep contact te maken…

The need for speed: Een nieuwe samenwerking tussen EMS en DHVVP

- Lisa

The need for speed: Een nieuwe samenwerking tussen EMS en DHVVP

“I feel the need… the need for speed”. Het is de legendarische en welbekende uitspraak van Tom Cruise uit de film Top Gun, maar het is niet alleen Tom die de “need for speed” voelde. Toen EMS en De Heeren van Veertig Plus afgelopen februari begonnen met samenwerken, was er…

Een Gouden Combinatie

- Lisa

Een Gouden Combinatie

Leuke vakantiepakketten samenstellen en de klant ontzorgen, vakantie expert Sunweb Group weet hier alles van. Toch komt bij dit persoonlijke klantcontact iets meer bij kijken dan alleen de wil en de ambitie om dit goed te doen.   Sunweb Group is een internationale reisorganisatie en vakantie expert die onder verschillende…

How a spontaneous first meeting in Brussels can lead to a promising collaboration

- Lisa

How a spontaneous first meeting in Brussels can lead to a promising collaboration

In April 2022, DHVVP and Kinepolis met during a Selligent Inspiring Day in Brussels. During the presentations of both companies, it became clear that they both had something in common: the great passion for Selligent Marketing Cloud. Both this shared passion and the vision on Marketing Automation has been the…

Het DHVVP Performance Model

- John

Het DHVVP Performance Model

Een platform is slechts een middel om het doel te behalen. De combinatie van tooling, interne vaardigheden en een gedegen samenwerkingspartner, zijn de belangrijkste succesfactoren voor een uiterste E-mail Performance en Conversie. Met het Performance Model van DHVVP werk je in zes stappen naar een conversiemodel, waarbij de klant grip op…

Technisch uitmuntend, maar bovenal menselijk: Waarom FUNKE Mediengruppe kiest voor DHVVP

- Lisa

Technisch uitmuntend, maar bovenal menselijk: Waarom FUNKE Mediengruppe kiest voor DHVVP

De jarenlange Selligent ervaring van DHVVP, de vraag van FUNKE naar extra kennis en ondersteuning, en het gezamenlijk spreken van de Duitse taal; dat is de basis voor de nieuwe samenwerking tussen FUNKE Mediengruppe en DHVVP. Over FUNKE Mediengruppe FUNKE Mediengruppe is opgericht in 1948 en is inmiddels op weg…

Sofa Superstars kiest voor de jarenlange Selligent ervaring van De Heeren van Veertig Plus

- Lisa

Sofa Superstars kiest voor de jarenlange Selligent ervaring van De Heeren van Veertig Plus

Wij heten onze vrienden van Sofa Superstars van harte welkom als nieuwe klant van De Heeren van Veertig Plus. DHVVP gaat hen ondersteunen in het opzetten van een geautomatiseerd en datagedreven hyperdynamisch marketingomgeving om gepersonaliseerd te communiceren met hun verschillende doelgroepen. Sofa Superstars Sofa Superstars ontwikkelt ‘Fantasy Sports Games’ waarbij…

Een digitale transformatie in het Coronatijdperk? Dat betekent het creëren van een omnichannel-relatie met jouw klanten!

-

Een digitale transformatie in het Coronatijdperk? Dat betekent het creëren van een omnichannel-relatie met jouw klanten!

De term “digitale transformatie” is tegenwoordig één van de meest gebruikte termen in gesprekken met voedingsbedrijven. Een groot deel van deze organisaties werden de afgelopen maanden gedwongen hun start in de online verkoop te versnellen of hun bestaande e-commercekanalen consequent te versterken. De realiteit die zij zijn tegengekomen, heeft zelfs…

AdBlockers verrijken de creativiteit van de marketeer

- Lisa

AdBlockers verrijken de creativiteit van de marketeer

Het aantal internetgebruikers groeit non-stop. Inmiddels is 59% van de complete wereldbevolking actief op het internet, dat lijkt mij de plek waar je als adverteerder moet zijn toch? Het aantal advertenties op het internet is enorm gegroeid, wat op zijn beurt heeft gezorgd voor de toenemende aanschaf van adblockers. Wat…

Het Privacy Shield tussen de EU en de VS is afgekeurd. Wat betekent dit voor jou?

- Lisa

Het Privacy Shield tussen de EU en de VS is afgekeurd. Wat betekent dit voor jou?

Vraag jij je wel eens af wat er gebeurt met al jouw privégegevens die je online achterlaat? Bij DHVVP vinden wij het zorgvuldig omgaan en beschermen van persoonsgegevens de normaalste zaak van de wereld, maar in andere landen denken ze daar wel eens anders over. Zo is in juli van…

Selligent Reconnect 2020: An Awesome Digital Experience

- Lisa

Selligent Reconnect 2020: An Awesome Digital Experience

Together alone, zo zaten wij afgelopen donderdag achter onze laptops voor de Selligent Reconnect 2020. In een wereld zonder Pandemie had de Reconnect ons misschien wel heel ergens anders mee naartoe genomen, denk aan de keren in Lissabon, Malta, Paris of Amsterdam. Dit jaar maakten wij echter kennis met de Reconnect in…

Zorgt de corona-proof Event Module voor een betere verkoop?

- Lisa

Zorgt de corona-proof Event Module voor een betere verkoop?

Sinds het eerste kampeerterrein in 1925 in Nederland werd geopend, is er veel veranderd in de kampeercultuur. Legertentjes uit de Eerste Wereldoorlog werden vervangen door super de luxe kampeertenten en de huifkarren werd ingeruild voor prachtige, alles-in-1 campers en caravans. Dat deze mobiele vakantiehuizen ook in 2020 nog erg populair…

Wat zeggen jouw klanten? Doe een tevredenheidsonderzoek!

- John

Wat zeggen jouw klanten? Doe een tevredenheidsonderzoek!

PW Markets is hèt toonaangevende lifestyle inkoopplatform in Europa. Op 3 locaties in Nederland worden grootschalige b2b cash & carry inkoopcentra geëxploiteerd, op het gebied van home, gift, garden en fashion producten. Aan professionals en de detailhandel in heel Europa worden de laatste trends en inspirerende styling op dit gebied…

Piña Coladas met Selligent Nangu

- John

Piña Coladas met Selligent Nangu

Aan de namen zal het zeker niet liggen: Iedere release van Selligent heeft, op z’n zachtst gezegd, een bijzondere naam. Dit keer verwijst de naam naar een kokosnootachtige. De Nangu release die sinds 15 juli jl. beschikbaar is op alle SaaS omgevingen, is door De Heeren van Veertig Plus weer…

Meer passie nodig marketeer? Check dan Selligent’s MayPop Release!

- John

Meer passie nodig marketeer? Check dan Selligent’s MayPop Release!

De Passiflora incarnata staat bij ons bekend als de wilde passiebloem. De engelse vertaling is maypop. De nieuwste release van Selligent Marketing Cloud (SMC) draagt deze veelbelovende naam. De Selligent Experts van De Heeren van Veertig Plus, werden door Selligent in de gelegenheid gesteld om alvast een kijkje onder de…

What’s new: Lily Pilly Release Selligent

- John

What’s new: Lily Pilly Release Selligent

En? Is het een ‘Ohw Yeah’ erlebnis? Nou zeker! In deze release van Selligent is veel ontwikkeling te vinden waar wij als Selligent Partner erg blij van worden. Voor de marketeer betekent dit: nóg meer flexibiliteit en nóg meer fijne handigheidjes om je e-mail gemakkelijk te creëren, versturen en… te…

Hét dashboard waar de Selligent Marketeer op zit te wachten

- John

Hét dashboard waar de Selligent Marketeer op zit te wachten

In de April release van Selligent Marketing Cloud, krijgt de marketeer toegang tot de module Dashboards. Met deze module beschik je over alle data facts van zowel Campaign als SMC (Selligent Marketing Cloud) Voor de hybride gebruiker een verademing, want alle cijfers in één dashboard, voor de Campaign gebruiker een…