Meer passie nodig marketeer? Check dan Selligent’s MayPop Release!

- John

De Passiflora incarnata staat bij ons bekend als de wilde passiebloem. De engelse vertaling is maypop. De nieuwste release van Selligent Marketing Cloud (SMC) draagt deze veelbelovende naam. De Selligent Experts van De Heeren van Veertig Plus, werden door Selligent in de gelegenheid gesteld om alvast een kijkje onder de motorkap te nemen. Onze vraag daarbij is: Gaat de maypop release de passie aanwakkeren bij de Selligent Marketeer?

Cancel een journey tijdens het verzenden van e-mails

Oeps! Iets te snel op de send knop gedrukt? Met de mogelijkheid om een journey te cancelen, voorkom je dat de al jouw mail ontvangers onbedoeld een mail ontvangen. Selligent had altijd al de mogelijkheid om een gestarte Journey te stoppen of op pauze te zetten, maar met deze Release is het ook mogelijk geworden om de gestarte Journeys te annuleren. Klinkt goed, maar wat is eigenlijk het verschil tussen deze drie acties? Wij hebben het voor je op een rijtje gezet.

Content Block Preview Enhancement

Met de Lilly Pilly Release was het al mogelijk om de Content Block Preview in de responsive editor te tonen. Met deze functie kan je gemakkelijk jouw vaste onderdelen in de mail slepen. Zeker een must als je werkt met verschillende designs of brands.

Met de Lilly Pilly Release was het al mogelijk om de Content Block Preview in de responsive editor te tonen. Met deze functie kan je gemakkelijk jouw vaste onderdelen in de mail slepen. Zeker een must als je werkt met verschillende designs of brands.

Verbeteringen in Journey State Managment

Diverse partners en gebruikers geven van tijd tot tijd feedback over het Selligent platform. Wij als dedicated partner vinden het dan ook erg fijn als feedback terugkomt in de road map planning en uiteindelijk inde releases. Een van die feedback punten gaat over het verkrijgen van inzicht in het verloop van een flow. “Loopt die Journey eigenlijk nog?” of “ Heb jij die Journey wel ingepland voor morgen?”

Journey State Management gaat over de voortgang en status van jouw journeys in Selligent. De verbeterde Journey overzichtspagina is geüpdatet en geeft antwoord op die vragen.. Met slechts één muisklik zit jij op de Journey overzichtspagina waar alle gedetailleerde statussen van de Journeys in één oogopslag te zien zijn.

Conclusie: Op het eerste oog lijken het slechts een paar kleine aanpassingen. Echter, met deze aanpassingen laat Selligent duidelijk zien dat er wordt geluisterd naar de eindbruiker van haar platform. Niet voor niets staat bij Selligent alles in het teken van engagement: Het volledig omarmen van je klant. Als dat geen passievolle benadering is…

En verder?

In de komende maanden staan er mooie features op de roadmap. Natuurlijk nemen wij vooraf alvast het voortouw door mee te gluren door de digitale raampjes van het ontwikkelteam. Als dedicated Selligent Partner worden we altijd als eerste geïnformeerd over de geplande updates en de inhoud hiervan. Wil je als eerste op de hoogte worden gebracht van de laatste ontwikkelingen rond het Selligent Marketing Cloud Platform én wat je met al die nieuwe features kun doen? 

John Eising

Selligent Expert

John

John is onze Selligent Expert die al sinds 2001 met het platform werkt. Heb je een vraag over Selligent of heb je advies nodig? John kent alle ins en outs, dus mail of bel hem gerust.