Wij laten Marketing Automation

écht voor je werken!

Moet het écht werken? Vraag het de specialist!

Op het juiste moment relevante en 1:1 gepersonaliseerde content, multi channel en volledig automatisch versturen naar jouw doelgroep? Met de jarenlange ervaring van De Heeren van Veertig Plus ben je verzekerd van een succesvolle implementatie.

De Heeren van Veertig Plus staat voor Flexibiliteit, Snelheid en Kwaliteit. Voor diverse opdrachtgevers in Europa hebben we succesvolle implementaties verzorgd op het gebied van Marketing Automation.

Wat het geheim is achter dit succes? Neem vrijblijvend contact op voor een persoonlijke kennismaking. We zijn erg benieuwd naar jouw uitdagingen!

Relevantie en 1:1 personalisatie

Er zijn ontelbare mogelijkheden om Marketing Automation in te zetten. Marketing Automation is meetbaar en geeft inzicht over het gedrag van jouw klant. Wie opent en klikt waarop? Volledig automatisch follow ups inrichten. Flows die automatisch het meest optimale kanaal kiezen voor specifiek die ene ontvanger. In staat zijn om op het juiste moment, de juiste boodschap te versturen. De ideale doelgroepgrootte? Ons ideaal is: 1! Met Marketing Automation beschik je over de de mogelijkheid om geautomatiseerd 1:1 gepersonaliseerd en relevant te communiceren met jouw doelgroep.

Lead Nurturing en follow up

Het onderhouden van persoonlijk contact en het opvolgen van leads is een tijdrovend proces. Marketing Automation helpt om geautomatiseerd onder de aandacht te blijven van een lead. Op het juiste moment versturen van e-mails; een signaal naar de service afdeling; een WhatsApp bericht sturen; retargeting via social media; gepersonaliseerde webcontent aan te bieden etc. Marketing Automation neemt je dit werk uit handen en zorgt ervoor dat je veel gerichter je resources kunt inzetten waar dat écht nodig is. 

Profielverrijking en 360 graden zicht op je klant

Bouw profielen op met behulp van Marketing Automation. Door het verzamelen van verschillende type data, zul je in staat zijn om veel relevanter te communiceren. Personalisatie binnen Marketing Automation gaat verder dan het verzamelen van NAW gegevens. Data die je typisch kunt gebruiken voor Marketing Automation bestaat bijvoorbeeld uit aankoopgeschiedenis, demografische data, geografische data,  click en view gedrag op zowel website als e-mail. Daarnaast zien we een enorme ontwikkeling in Live Data zoals bijvoorbeeld het weer en geolocation. Met Marketing Automation ben je in staat om op het juiste moment, de juiste boodschap, aan de juiste persoon, via het juiste kanaal te zenden. Marketing Automation laat jou relevanter communiceren met jouw doelgroep. We noemen dit ook wel: Het maximaliseren van het communicatiemoment. Meer weten over het toepassen van data? Neem contact met ons op.

Profielverrijking Marketing Automation

Integratie CRM / CDP systemen

Zonder data geen Marketing Automation. DHVVP beschikt over een enorme ervaring met betrekking tot het uitwisselen van data tussen platforms. De ervaring leert dat in verreweg de meeste gevallen integratie mogelijk is. Heb je specifieke vragen over het koppelen van een platform? Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten.

API’s en Marketing Automation

Wil je verschillende platforms koppelen? Maak je bijvoorbeeld gebruik van (complexe) webformulieren, een betaalmodule, postcode- en/of KvK checker, of een webshop? Wij kunnen wij de koppelingen voor je realiseren. Via een API is het mogelijk om vanuit een extern systeem bijvoorbeeld e-mail, gepersonaliseerde webcontent, SMS, WhatsApp of een Mobile App te triggeren. Meer info? Vraag het ons!

Injecteren van relevante artikelen (AI)

Een e-mail versturen of een website tonen die precies die artikelen toont die specifiek interessant zijn voor die ene klant? Met AI is het mogelijk om op basis van regels die jij vastlegt te bepalen wat jouw klanten te zien krijgen. De AI zorgt er vervolgens voor dat de meest relevante artikelen daadwerkelijk getoond worden. De zogenaamde White Box oplossing die wij ondersteunen, geeft jou de volledige vrijheid om AI in te richten zodat het doet wat het moet doen. Meer info? Vraag het onze product specialist.

Live content

Met Live content ben je in staat om, afhankelijk van diverse variabele factoren content te laten zien in e-mails, webpagina’s en op mobile toepassingen, zoals bijvoorbeeld een app. Afhankelijk van het weer kun je bepalen wat voor artikelen er tonen, count downs op basis van een actieperiode. De relevantie van jouw communicatie neemt enorm toe door het gebruik van live content. Benieuwd naar onze oplossingen op het gebied van Live Content? Maak een afspraak voor een demo met onze product specialist.

Standaard en Custom Automation Flows

Bij Marketing Automation denken we in flows. Zo’n bestaat uit dataselectie(s), beslismomenten, testen, communicatiecomponenten en dataopslag. Standaard flows, zoals bijvoorbeeld een ‘abondoned shop cart’ of nieuwsbriefinschrijving zijn eenvoudig te realiseren. Heb je een proces die je zou willen automatiseren? Met Marketing Automation is dit perfect mogelijk. We hebben legio voorbeelden van automations die we voor onze opdrachtgevers hebben gerealiseerd. Heb je een vraag over het automatiseren van een specifiek proces? Vraag het ons!

DHVVP heeft een aantal standaard flows uitgewerkt die een goede basis vormen voor Marketing Automation. Wil je kosteloos en vrijblijvend een overzicht van deze flows ontvangen? Laat je gegevens dan hier onder achter.

Andere diensten van De Heeren van Veertig Plus

Selligent Marketing Cloud – Dienstverlening

Selligent Agency License – E-mail Software

Performance Based Automation

Meer informatie over Marketing Automation

Vraag geheel vrijblijvend meer informatie aan en ontdek wat wij kunnen betekenen als het gaat om Marketing Automation. Graag vertellen we je meer over de succesvolle cases die we hebben geïmplementeerd bij diverse van onze opdrachtgevers.

Direct contact!

Bel ons op 085 – 060 4044 als je direct een van onze medewerkers wilt spreken.

Phone number
085 060 4044