Over DHVVP

De enige dedicated partner in Nederland

Hoi, wij zijn De Heeren van Veertig Plus (DHVVP). Bij ons komt het streven naar innovatie en kwaliteit samen met een flinke dosis passie voor Marketing Automation. Sinds de oprichting in 2014 creëren wij unieke en ultieme oplossingen voor onze opdrachtgevers, welke meermaals zijn bekroond met prijzen en onderscheidingen.  

De Heeren van Veertig Plus focust zich, als enige in Nederland, alleen op Marigold Engage wat ons dedicated partner maakt. Marigold Engage (voorheen Selligent) is een marketing automation platform en wereldleider op het gebied van relationship marketing. Doordat wij focussen op één platform is onze kennis uitzonderlijk en kunnen wij jou écht helpen het uiterste uit Marigold Engage te halen. Hierdoor hebben wij ook een sterke naam opgebouwd binnen Marigold wat in 2019 werd bekroond met de titel “Advocate of the Year”.

DHVVP is geboren uit een mix van knowhow en ondernemingslust. Via oprichter John Eising, gaat onze ervaring terug naar 2001. In dat jaar begon John met zich te specialiseren in Marigold Engage. Hierdoor heeft hij niet alleen de evoluties binnen het platform van dichtbij meegemaakt, maar heeft John ook unieke kennis opgebouwd die nu van onschatbare waarde is binnen ons bedrijf. 

Dit alles brengt ons hier – DHVVP bestaat inmiddels uit een team van technische developers, strategische consultants, projectmanagers en emailmarketeers. Wij hebben een klein en hecht team, waardoor de lijntjes kort zijn en wij aandachtig meedenken met de klant. Laat jij ons helpen het uiterste uit jouw marketing automation te halen? 

Prijzen & Onderscheidingen

Multichannel Magician Award 2023

Advocate of the Year 2019

Recognition for Marketing Innovation 2019

Omnichannel Excellence Award 2018

Mobile Award 2017

Waarom ‘De Heeren van Veertig Plus’?

De Heeren van Veertig Plus? Onze bedrijfsnaam kan wat wenkbrauwen doen fronsen. En dat is terecht. Het verhaal achter onze naam begon met een vleugje humor en een onverwachte uitspraak: 

“Een bedrijf starten op je veertigste, is dat wel zo slim?”  

Een tijd later zat een groep bevriende ondernemers, allen net veertig, te brainstormen over een naam voor ons nieuwe bedrijf. “Waarom noem je het niet De Heeren van Veertig Plus?”  

De naam bleef hangen, maar niet zonder twist. Hoewel ‘De Heeren van Veertig Plus’ kan suggereren dat ons team enkel uit oudere mannen bestaan, is ons bedrijf een verzameling van diverse collega’s. Wij koesteren de wijsheid en ervaring die met de jaren komt, maar waarderen en behoeven ook frisse perspectieven en jeugdige energie.  

Kortom, bij Team DHVVP komen verschillende talenten, passies en innoverende ideeën samen, ongeacht leeftijd of geslacht. Bij De Heeren van Veertig Plus draait het namelijk niet om een getal, maar om de verzameling van expertise, toewijding en een enorme passie voor Marketing Automation binnen ons hechte team!