Data & Koppelingen

Data & Koppelingen

In de wereld van marketing automation vormt data de kern van alles wat we doen. Het is de brandstof die onze strategieën aandrijft en ons in staat stelt om gepersonaliseerde, doelgerichte campagnes te creëren die aanslaan bij het publiek.  

Hoewel data cruciaal is, is het vaak verspreid over verschillende systemen en platformen. Dit is waar datakoppelingen om de hoek komen kijken. Het combineren van data uit verschillende systemen, door middel van koppelingen, stelt de marketeer in staat om deze data efficiënt te verzamelen, te analyseren en te gebruiken voor marketingcampagnes.  

Naadloze koppelingen tussen jouw marketing automation platform en externe systemen zijn essentieel om data optimaal te kunnen gebruiken. Daarom onderzoeken wij eerst de datastructuur en databehoefte binnen jouw organisatie. Dit is belangrijk zodat we kunnen identificeren welke data nodig is voor campagnes en waar deze data is opgeslagen. Op basis hiervan kijken we kritisch naar het bestaande datamodel en de daarbij horende dataloaders, API’s, FTP-verbindingen en interfaces.  

Tussen onze cases vind je verschillende voorbeelden hoe data en koppelingen succesvol worden ingezet. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Tica Trends & Trade case, waar een woonstijlenquiz werd ingezet om meer data te verzamelen over de klant. Of de case van Sligro, waar data uit verschillende systemen werd gebruikt voor een effectieve ‘welkom terug campagne’. Zou je ondersteuning kunnen gebruiken op het gebied van data en koppelingen? Wij staan klaar om te helpen!  

Better Call DHVVP!

Nieuwsgierig geworden?  Vraag nu geheel vrijblijvend een demo of een prijsindicatie aan. Mocht je eerst nog andere vragen hebben, dan kun je ook altijd bellen of mailen met één van onze product specialisten.

Phone number
085 060 4044